en 20årsdag

en mycket, mycket, MYCKET fin helg har jag haft. i fredags begravde jag mig i sängen med favoritpolacken och såg kalle&chokladfabriken med massa choklad som en slags förfest inför The Besök På Sjokoladefabriken i framtiden. på lördagmorgon vaknade jag så jävla utvilad och glad till världens finaste jävla väder och min födelsedag var lika perfekt från morgon till kväll. spenderade själva dagen med min far/presenter/livets hamburgare och blev sen överraskad av kärlekspicknick och sen vart vi asfulla, assnygga och hade askul hela natten. firade dödsbakfyllan på söndagen med kärleksmiddag med två av mina kärlekar och en till hamburgare, nöjdast var jag. igår jobbade jag 04-19 genomsjuk men härdade och nu är jag bara sjuk och tycker synd om mig själv. imorn ska jag till bronx i några dagar och kramas med min mor och sen är livet fantastiskt igen. är väl definitonen av glädje nuförtiden, men allt är ju så bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0