livet och bakfyllorna

asså jag är så jävla trött y'all. var på pre-st patricks day-fest i fredags och kommer väl ihåg att det va kul iallafall, aja! vaknade bakfull och jävlig igår, sträckte på mig i typ tre timmar innan jag tog på mig min standard-luffar-bakis-outfit (ÄLSKAR att våren är här och att jag kan ha mina nikes igen!!) och tog mig ner till stan och köpte två mössor och en flaska vin till. firade den riktiga st patricks day genom att bli nersupen av mina kollegor (hatar er) och hitta på massa hyss. är dubbelt bakis idag men mår ändå bra! mycket roliga saker att se fram emot nu. nu ska jag kila iväg och äta cheeseburgare och köpa biljetter till en extremt kul sak i april, man överlever väl om man säger så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0