we own the sky

vi kanske ska köra en lista på vad jag hunnit med denna vecka... har i vanlig ordning jobbat ihjäl mig, druckit vin, botat bakfylla med en promenad över precis hela staden, hittat fabulous views gömda på frogners bakgator, förundrats över byggnader, pratat om livet, ätit världens bästa hamburgare (chicken salsa JA), ätit choklad, träffat nya människor, skickat sms jag ångrat, varit alldeles för ärlig för mitt eget bästa, spenderat för mycket pengar, köpt en asfin jacka av en okänd afrikan (i love that shit called grönland), spenderat en fredagskväll med att storshoppa på nya stor-kiwi, hittat den ökända tvättkinesen(!!!!!), missbrukat min iphone-frontcamera, ätit jordgubbar as y'all can see, kramats kramats kramats, skrattat ihjäl mig ca hundra gånger, köpt konsertbiljetter, SOVIT, pratat i telefon hur länge som helst, saknat, älskat livet, planerat, rättat till mina misstag, hittat ny bra musik (press me), besökt ett berg, förundrats över hur man i oslo på 20 minuter kan gå från att vara på ett berg till att vara mitt i stan, ätit milk duds (älskar deli de luca) och bara... mått så jävla bra. fattar ni känslan eller? ÄLSKAR DEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0