10 things

10 saker som gjort mig glad den här veckan
1. Att Denise jobbar på ett sjukt grymt café och när hon slutar får hon ta med sig massa bakelser hem (såsom trippelchokladscones.... åh en sann tjockis)
2. Att jag börjar förstå vad mina kunder säger, heya!
3. Att Timbuktu själv kom och handlade hos mig idag (ja jag tog en bild för så löjlig är jag och ja den är asful så den hamnar ändå inte här)
4. Att Timbuktu va så jävla jävla trevlig och söt!
5. Att jag för tillfället är själv i lägenheten, spelar Miike Snow ashögt och jag ska snart iväg och köpa öl i loca store och sen på förfest á la Oslo
6. Att jag köpte massa assnygga kläder i Göteborg i helgen och jag har använt dom under veckan
7. Att jag har ett nummer till en person som är mycket snygg och rolig
8. Att jag har asroliga kollegor, bara invandrarkillar och en norsk tjej, allihopa är fan fabulous
9. Att jag(!) gjorde en asgod pesto-räkorpasta(!) åt mig och Terese förut OCH hon tyckte om den (!!!!)
10. Att vi har styrt upp en asbra Oslo-lista!
Så glad idag ska ni veta, och det var ett tag sen så nu njuter jag av det. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0