Mr K. West

Bjuder på en bild på min ghettobooty under the disguise of en av mina nya K West-tröjor. Och den mannen har lagt ribban för exakt allt hädanefter i mitt liv för INGET kommer NÅGONSIN kunna mätas med den här 2 timmar långa spelningen som Kanye gjorde ikväll. Jag har gråtit, skrikit, sjungit, dansat och fan dött av lycka och återuppstått minst ett dussin gånger ikväll. Han leverade show efter show efter show combined med massa nya fantastiska låtar och massa gamla fantastiska låtar och ja alltså fan jag vet knappt vad jag ska skriva. Lyckades smuggla med min kamera (jag har 135mm lins, 55 var max tillåtna hehhe....) så jag har några helt jävla fantastiska bilder and not to mention them videos.... men det pratar vi mer om imorn. Nu ska jag sova här på femtonde våningen i Göteborg i världens skönaste hotellsäng. Vi pratar mer imorn fellas!!

Kommentarer
Postat av: tessan

VILKEN J*VLA RÖÖÖÖÖV!!!! ;)

2011-08-16 @ 11:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0