Oslovardag

Kastar in ett blogginlägg såhär på kvällskvisten! Idag har jag varit på äventyr med min kompanjon Steffi, vi har hunnit med saker som att 1. hitta Steffi ett jobb!! 2. blivit uppraggade på diverse sätt av diverse nationaliteter 3. hängt i olika stadsdelar så som Aker Brygge (& all by night) 4. hittat en fabulous takfest 5. hittat snygg kille i the loca store 6. hittat snygg kille på mitt nya jobb!! (börjar på måndag) 7. hängt med Snoop Dogg 8. hittat ett stort jävla fontänskumparty vid hamnen och 9. snackat skit om livet så som sig bör! Just det, vi hängde i solen på takterrassen och åt ananas också. Nu hänger vi i vardagsrummet när resten sover och imorgonbitti sticker jag till Göteborg, Way out West och KANYE WEST!!!!!!! Efter imorgon dör jag lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0