I've walked these roads by now

Jag har spenderat ena halvan av den här dagen sovandes (förbannade nattpromenader oh how I love you!) och den andra har jag kollat på oldschoolfilmer och läst igenom alla manualer till min kamera, installerat program osvosv. Jag har blivit lite av en ensamvarg nu de senaste veckorna (it has its reasons) såå jag stannar inne ikväll, fortsätter se på gamla filmer (helvete vad fin Pride & prejudice är!!) och planerar. Två jobbdagar kvar nu sen på måndag sticker jag till Oslo ett par dagar, kommer tillbaka hit för lite Way out West osv, efter det residerar jag permanent i Oslo.... fy fan i helvete vad skönt med förändring, på riktigt. Fuck I need that change.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0