God works in mysterious ways

Jag är så jävla sliten. För det första är jag sjukt lat och därför tog det emot att jobba konstant springandes i åtta timmar idag. För det andra sov jag ca två timmar inatt, men vad gör man inte för livets människa liksom? Idag fyller för övrigt min bff A år, hon är fantastisk och jag vet inte vad jag skulle tagit mig till utan henne så grattis love! Nu tänkte jag bädda ner mig med glass och Eat Pray Love (sån jävla feelgoodfilm, jag skäms nästan över hur mycket jag gillar den men boken är bättre!) och sen hoppas jag på att det där mytomspunna åskvädret tar sig hit, det vore perfekt.

PS. Rest in peace ni människor som blev mördade igår i min födelsestad och soon-to-be hemstad (igen). Ord är meningslösa just nu men, this too shall pass. Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0