Miss you guys

16 jobbande timmar senare och jag är iallafall lite nöjd över mig själv, och då återstår ändå ytterligare 8 timmars jobbande av denna vecka! Gud vad hemskt det där lät, lagom bortskämd jag är liksom, men vad fan det är ju trots allt min blogg. Den här veckan har jag hursomhelst bara jobbat egentligen, eftersom jag blivit övergiven för andra länder/peace&love av mina favoriter. För att förtränga detta jobbar jag alltså bara, och kollar lägenheter, och shoppar, och shoppar lite till, och solar, och gör ingenting. Längtar efter min kamera typ. Nu vet ni mina extremt många och intresserade läsare iallafall vad jag gör och nu sover jag snart så a bientot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0