Torsdag

Längesen vi sågs. Man skulle kunna fråga sig vad som hänt sen sist men det är fan lättare att räkna upp vad som inte hänt... Mac Miller var i alla fall bäst bäst bäst, sjukt bra, bättre, äh så jävla bäst bara, sjukt att han är 19 like me. Annars gör jag ingenting om dagarna, är mittemellan två jobb för min chef fucked up på Sleven, he chose the wrong person to fuck with kan man väl säga. Sjuk är jag också. Annars så lagar jag just nu min fabulösa laxpasta till min käre Steffe som har 0 framförhållning och inte orkar göra matlåda. En Kanye West-period är jag i också nu igen ja, eller jag vet inte om jag någonsin lämnade den men... han är fan Gud. Bra musik, bra vänner, bra liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0