världens softaste liv


alltså det här livet, jag lever ju typ drömmen just nu. den senaste tiden har jag jobbat (såklart) (älskar mina jobbarkompisar så mycket) (sötaste människorna) (hej), haft whitetrash-fredag inklusive tacos och 90talsmusik (obs dock bra), fått en sinnessjukt bra lön och therefore shoppat en jävla massa bl.a. onödig keps men som är mycket, mycket fin!, vaknade upp icke-bakis (!) i solen i söndags dvs trivdes SÅ överdrivet mycket ett tag innan jag släpade mig iväg till narnia med ma boys adam & arvid. fortsätta söndags-carpen med en tretimmarspromenad med en annan adam, vi hittade en så jävla fin park som jag aldrig hört talas om men nu inte förstår hur jag kunnat leva utan, helt fantastisk verkligen. där myste vi ett tag och sådär. idag vaknade jag sjuk och hade därför ångest (hatar att missa jobbdagar) MEN dagen vände helt om när jag som vanligt skulle äta lite kvikklunsj och hittade 1 av 100 random utplacerade biljetter i den, orkar inte ens hur mycket flyt jag har just nu? ÄR så jävla sinnes glad och sen hängde jag med pappa en sväng, och nu sitter jag här och tänker att livet har nått sin topp. plus att jag fyller år om 2 dagar. vad har jag gjort för att förtjäna detta??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0